თემატური გეგმები
სსიპ საჩხერის ილია ჭავჭავაძის სახელობის №2 საჯარო
სკოლა
თემატური გეგმა
საგანი- ქართული
ენა და ლიტერატურა
კლასი- VI1
მასწავლებელი- თამილა ხარშილაძე
2017-2018 სასწავლო წელი
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
|
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
I
|
I
თავი- წიგნი
|
30სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი,
მარკერი.
|
კითხვების დასმა, თავისუფალი წერა, დისკუსია.
შესწავლილის გახსენება, აქტიური კითხვა, პრეზენტაცია,
ტექსტის ეპიზოდების დასათაურება.
საშინაო დავალების წაკითხვა-შეფასება
სინონიმების
გამეორება
ფრაზეოლოგიზმე-ბის ამოცნობა, წინადადებების შედგენა,
ფრაზეოლოგიზმე-ბის გამოყეენება.
|
VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაცი-ის მიღებისა და გადაცემის
აუცილებელი უნარჩვევები.
მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის
არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი.
აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ
ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი
შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერა-ტურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა
და პრობლემატი-კის მიხედვით. გამოთქვამს საკუ-თარ მოსაზრებებს ლიტერატურ-ული ტექსტის
სიუჟეტში გან-ვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე
დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები. აქვს
მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრა-ფიისა და პუნქტუაციის წესების
გამოყენება
|
კითხვა თხრობა საშინაო დავალება. მასწავ-ლებლის დაკვირ-ვება მუშაობის
პროცესზე და განმავითარებელი შეფასება.
|
1
|
„მოძღვარი“- ილია ჭავჭავაძე
|
|||||
2
|
ქვის დედაენა- ლ.გოთუა
|
|||||
3
|
„ვეფხისტყაოსანს“- ლეონიძე
|
|||||
4
|
ჩემი სოფლის სამკითხველოს- შატაიძე
|
|||||
5
|
როგორ უყვარდათ წიგნი
|
|||||
6
1
|
საქართველოში-თაყაიშვილი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
7
|
სიტყვის მნიშვნელობა
|
|||||
8
|
სიტყვის პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობა
|
|||||
9
|
მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვები
|
|||||
10
|
სინონიმი და სიტყვის განმარტება
|
|||||
11
2
|
ფრაზეოლოგიზმები
შემაჯამებელი სამუშაო
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები
და მითითებები
|
მიზნები
და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
II
|
თქვენი თანატოლების ცხოვრებიდან
|
35სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი,
მარკერი.
|
აქტიური კითხვა თხრ. ტექსტის დასათაურება და ეპიზოდების გამოყოფა.
კითხვების დასმა.
მთავარი წევრების ამოცნობა
წინადადებების
შედგენა
სასვენი ნიშნების ხმარების პრაქტიკაში გამოყენება
|
ქართ.
VI-
მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი
უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს
მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების
უნარი.
მოსწავლეს
შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის
მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს.
მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. მოსწავლეს
შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები.
ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის
მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული
მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია
კითხვის
სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება.
|
მასწავლე-ბლის
დაკვირვება.
განმავითა-რებელი
და
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება
|
12
|
„ბიჭი
დაძაღლი“ -სულაკაური
|
|||||
13
|
ბარდნალა-
ასათიანი
|
|||||
14
3
|
შეშაზე
- ინანიშვილი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
15
|
ცხრაკარა-
გელოვანი
|
|||||
16
|
სურათებიანი
წიგნი- ჭეიშვილი
|
|||||
17
|
ხაზარულა-
დუმბაძე
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
18
|
წინადადების
მთავარი და არამთავარი წევრები
|
|||||
19
|
ზმნასთან
დაკავშირებულ მთავარ წევრთა ბრუნვები
|
|||||
20
|
შესიტყვებები
და მათი სახეები
|
|||||
21
|
წინადადების
შინაარსის ნაირგვარობა
|
|||||
22
|
წინადადება,
ინტონაცია და სასვენი ნიშნები
|
|||||
23
|
სხვათა
სიტყვა
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები
და მითითებები
|
მიზნები
და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
III
|
სახელოვანი წინაპრები
|
30სთ
|
დაფა, ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
სამუშაო
ფურცლები
|
აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა,
ტექსტის
ეპიზოდების დასათაურება.
ბრუნებისა
და ბრუნვების გახსენება. კუმშვადი და კვეცადი სახელების ბრუნება.
წინადადებების
შედგენა.
სასვენი ნიშნების ხმარების პრაქტიკაში გამოყენება
|
ქართ.
VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის
აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს
მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების
უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა
ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში,
იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს
ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ
ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი
შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა
და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის
სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე
დაკვირვება და მსჯელობა. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა
სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს
მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის
შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება
|
კითხვა
თხრობა
საშინაო
დავალება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
განმავითა-
რებელი
შეფასება.
|
24
|
ვინც
იყო, იგი რომ არა-მაჭავარიანი
|
|||||
25
4
|
ფარნავაზის
ცხოვრება- მროველი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
26
|
ფარნაოზი-
გრიგოლ ორბელიანი
|
|||||
27
|
ვახტანგმა
წყალი ისურვა-მაჭავარიანი
|
|||||
28
|
დიდი
თამარი- ვაჟა
|
|||||
29
|
ცოტნე
დადიანის თავგანწირვა
|
|||||
30
|
ქართველების
გასაგონად- ნიშნიანიძე
|
|||||
31
|
ერეკლე
მეფე და ინგილო ქალი-გოგებაშვილი
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
32
|
გავიხსენოთ
ბრუნება
|
|||||
33
|
კუმშვა
|
|||||
34
|
კვეცა
|
|||||
35
|
რიცხვითი
სახელის 3 ჯგუფი
|
|||||
36
|
რიცხვითი
სახელის მართლწერა
|
|||||
37
5
|
ზედსართავი
სახელის 2 ჯგუფი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
38
|
ხარისხის
ფორმები
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
|
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
IV
|
შოთა, საბა და დავითი
|
20სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავლის
რვეული
|
აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა
|
ქართ. VI- მოსწავლეს
აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის
არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს
შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის
მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს.
მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს
სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად
წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ
მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ
თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი
უნარები
|
კითხვა
თხრობა
საშინაო
დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
|
39
|
ნახვა არაბთა მეფისაგან...
|
|||||
40
|
თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა
მის ყმის საძებრად
|
|||||
41
|
უკან მიდევნებული ლამპარი
|
|||||
42
|
მოხერხებული არაბი-
საბა
|
|||||
43
|
ორი ძმა - საბა
|
|||||
44
|
აქლემი და ვირი- საბა
|
|||||
45
|
სწავლა მოსწავლეთა-
გურამიშვილი
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
46
6
|
ნაცვალსახელი
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
47
|
კითხვითი ნაცვალსახელი
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
|
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
V
|
ხალხური სიტყვიერება
|
15სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავლის
რვეული
|
აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა
|
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის
აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს
მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების
უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს
ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი.
გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის
სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის
სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს
მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის
შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება
|
კითხვა
თხრობა
საშინაო
დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
|
48
|
მუმლი მუხასაო
|
|||||
49
|
ჯარჯი
|
|||||
50
|
ორი ძმა
|
|||||
51
|
ფხოველი და შავანელი
|
|||||
52
7
|
სოლომონ ბრძენი და ბერიკაცი
შემაჯამებელი
სამუშაო
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
53
|
ზმნიზედა და მისი კავშირი ზმნასთან
|
|||||
54
|
ცალკე მდგომი წინდებულები
|
|||||
55
|
ზმნა და პირების შეწყობა მასთან
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
|
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
VI
|
ყური მიუგდეთ ბუნებას
|
25სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავ-
ლის
რვეული
|
აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა
ზმნის კატეგო-
რიების ამოცნობაზე
მუშაობა
|
ქართ. VI- მოსწავლეს
აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის
არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს
შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად.
მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის
მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს.
მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს
სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად
წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ
ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ
მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს
შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ
თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი
უნარები. შესახებ.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა
სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს
მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის
შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება.
|
კითხვა
თხრობა
საშინაო
დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
|
56
|
ია - ვაჟა-ფშაველა
|
|||||
57
|
მთის წყარო - ვაჟა
|
|||||
58
|
მწუხრის სურათი-ილია
|
|||||
59
|
ქარმა ბუდიდან ყვავის ბახალა- გალაკტიონი
|
|||||
60
8
|
ღრუბლები, ფოთლები-
ანა
კალანდაძე
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
ენის სამყარო
|
||||||
61
|
პირის ნიშნები
|
|||||
62
|
ზმნის კილო
|
№
|
თემა
|
საათების
რაოდენობა
|
რესურსები
|
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
|
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
ე ს გ
|
შეფასება
|
VI
|
რაც მტრობას დაუნგრევია
|
15სთ
|
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავ-
ლის
რვეული
|
აქტიური კითხვა,
დასათაურება,
კითხვის დასმა,
პერსონაჟების
შედარება
ზმნის კატეგო-
რიების ამოცნობაზე
მუშაობა
|
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის
აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს
მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების
უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი
სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა
ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში,
იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს
ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ
ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი
შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა
და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის
სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე
დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები. შესახებ.მოსწავლეს
შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება.
აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია
სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა.
|
კითხვა
თხრობა
საშინაო
დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
|
63
|
ჩირიკი და ჩიკოტელა- ლეონიძე
|
|||||
64
|
გებრალებოდეს, ნუ
ჰრისხავ- ილია
|
|||||
65
|
ენის სამყარო
|
|||||
66
9
|
დრო და ზმნის ფორმები
შემაჯამებელი სამუშაო
|
|||||
67
|
ზმნისწინის 3 ძირითადი ფორმა
|
|||||
68
|
ზმნის ასპექტი
|
|||||
69
|
ქცევა
|
ს.ს.ი.პ. ილია ჭავჭავაძის
სახელობის საჩხერის N2
საჯარო სკოლა
VIII კლასის
თემატური გეგმა
მასწავლებელი: თამილა
ხარშილაძე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია ------------------2017–2018სასწ.წელი
კათედრის გამგე: თამილა
ხარშილაძე
Comments
Post a Comment