თემატური გეგმები


           
სსიპ საჩხერის ილია ჭავჭავაძის სახელობის №2 საჯარო სკოლა
თემატური გეგმა
საგანი-  ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი- VI1
მასწავლებელი- თამილა  ხარშილაძე
                              2017-2018 სასწავლო წელი


    თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                    ე ს გ
შეფასება
I
 I თავი- წიგნი
30სთ
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი,
მარკერი.

კითხვების დასმა, თავისუფალი წერა, დისკუსია.
შესწავლილის გახსენება, აქტიური კითხვა, პრეზენტაცია, ტექსტის ეპიზოდების დასათაურება.







საშინაო დავალების წაკითხვა-შეფასება


სინონიმების
გამეორება

ფრაზეოლოგიზმე-ბის ამოცნობა, წინადადებების შედგენა, ფრაზეოლოგიზმე-ბის გამოყეენება.
VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაცი-ის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები.
მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი.
აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერა-ტურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატი-კის მიხედვით. გამოთქვამს საკუ-თარ მოსაზრებებს ლიტერატურ-ული ტექსტის სიუჟეტში გან-ვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები. აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრა-ფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება

კითხვა თხრობა საშინაო დავალება. მასწავ-ლებლის დაკვირ-ვება მუშაობის პროცესზე და განმავითარებელი შეფასება.
1
„მოძღვარი“- ილია ჭავჭავაძე
2
ქვის დედაენა- ლ.გოთუა
3
„ვეფხისტყაოსანს“- ლეონიძე
4
ჩემი სოფლის სამკითხველოს- შატაიძე
5
როგორ უყვარდათ წიგნი
6


1
საქართველოში-თაყაიშვილი

შემაჯამებელი  სამუშაო

  ენის სამყარო
7
სიტყვის მნიშვნელობა
8
სიტყვის პირდაპირი და გადატანითი მნიშვნელობა
9
მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვები
10
სინონიმი და სიტყვის განმარტება
11


2
ფრაზეოლოგიზმები


შემაჯამებელი  სამუშაო
        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                   ე ს გ
შეფასება
II
თქვენი თანატოლების ცხოვრებიდან

35სთ







სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
რვეული,
კალამი,
მარკერი.


აქტიური კითხვა თხრ.  ტექსტის დასათაურება და ეპიზოდების გამოყოფა.
კითხვების დასმა.

















მთავარი წევრების ამოცნობა





წინადადებების
შედგენა

სასვენი ნიშნების ხმარების პრაქტიკაში გამოყენება
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი.
მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია
კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება.
მასწავლე-ბლის
დაკვირვება.
განმავითა-რებელი და
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება
12
„ბიჭი დაძაღლი“ -სულაკაური
13
ბარდნალა- ასათიანი
14

3
შეშაზე - ინანიშვილი

შემაჯამებელი   სამუშაო
15
ცხრაკარა- გელოვანი
16
სურათებიანი წიგნი- ჭეიშვილი
17
ხაზარულა- დუმბაძე

  ენის სამყარო
18
წინადადების მთავარი და არამთავარი წევრები
19
ზმნასთან დაკავშირებულ მთავარ წევრთა ბრუნვები
20
შესიტყვებები და მათი სახეები
21
წინადადების შინაარსის ნაირგვარობა
22
წინადადება, ინტონაცია და სასვენი ნიშნები
23
სხვათა სიტყვა

        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                      ე ს გ
შეფასება
III
სახელოვანი წინაპრები
30სთ
დაფა, ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
სამუშაო
ფურცლები



აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა,
ტექსტის ეპიზოდების დასათაურება.


















ბრუნებისა და ბრუნვების გახსენება. კუმშვადი და კვეცადი სახელების ბრუნება.
წინადადებების
შედგენა.
სასვენი ნიშნების ხმარების პრაქტიკაში გამოყენება
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება
კითხვა
 თხრობა
 საშინაო
 დავალება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.
განმავითა-
რებელი
შეფასება.
24
ვინც იყო, იგი რომ არა-მაჭავარიანი
25


4

ფარნავაზის ცხოვრება- მროველი

შემაჯამებელი  სამუშაო

26
ფარნაოზი- გრიგოლ ორბელიანი
27
ვახტანგმა წყალი ისურვა-მაჭავარიანი
28
დიდი თამარი- ვაჟა
29
ცოტნე დადიანის თავგანწირვა
30
ქართველების გასაგონად- ნიშნიანიძე
31
ერეკლე მეფე და ინგილო ქალი-გოგებაშვილი

ენის სამყარო
32
გავიხსენოთ ბრუნება
33
კუმშვა
34
კვეცა
35
რიცხვითი სახელის 3 ჯგუფი
36
რიცხვითი სახელის მართლწერა
37



5


ზედსართავი სახელის 2 ჯგუფი


შემაჯამებელი  სამუშაო
38
ხარისხის ფორმები




        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                      ე ს გ
შეფასება
IV
შოთა, საბა და დავითი
20სთ
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავლის
რვეული



აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები
კითხვა
 თხრობა
 საშინაო
 დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.

39
ნახვა არაბთა მეფისაგან...
40
თინათინისაგან ავთანდილის გაგზავნა მის ყმის საძებრად
41
უკან მიდევნებული ლამპარი
42
მოხერხებული არაბი-
საბა
43
ორი ძმა - საბა
44
აქლემი და ვირი- საბა
45
სწავლა მოსწავლეთა-
გურამიშვილი



ენის სამყარო

46

6
ნაცვალსახელი

შემაჯამებელი  სამუშაო
47
კითხვითი ნაცვალსახელი




        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                      ე ს გ
შეფასება
V
ხალხური სიტყვიერება
15სთ
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავლის
რვეული


აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება
კითხვა
 თხრობა
 საშინაო
 დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.

48
მუმლი მუხასაო
49
ჯარჯი
50
ორი ძმა
51
ფხოველი და შავანელი
52


7
სოლომონ ბრძენი და ბერიკაცი

შემაჯამებელი  სამუშაო


ენის სამყარო
53
ზმნიზედა და მისი კავშირი ზმნასთან


54
ცალკე მდგომი წინდებულები


55
ზმნა და პირების შეწყობა მასთან






        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                       ე ს გ
შეფასება
VI
ყური მიუგდეთ ბუნებას
25სთ
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავ-
ლის
რვეული





აქტიური კითხვა,
კითხვების დასმა






















ზმნის კატეგო-
რიების ამოცნობაზე
მუშაობა
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები. შესახებ.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა. მოსწავლეს შეუძლია ორთოგრაფიისა და პუნქტუაციის წესების გამოყენება.
კითხვა
 თხრობა
 საშინაო
 დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.

56
ია - ვაჟა-ფშაველა
57
მთის წყარო - ვაჟა
58
მწუხრის სურათი-ილია
59
ქარმა ბუდიდან ყვავის ბახალა- გალაკტიონი
60



8
ღრუბლები, ფოთლები-
ანა კალანდაძ

შემაჯამებელი  სამუშაო



ენის სამყარო
61
პირის ნიშნები
62
ზმნის კილო




        თემა
საათების
რაოდენობა
რესურსები
სტრატეგიები,
აქტივობები და მითითებები
მიზნები და მოსალოდნელი შედეგები
                       ე ს გ
შეფასება
VI
რაც მტრობას დაუნგრევია
15სთ
სახელ-მძღვანელო
დაფა,
ცარცი,
მარკერი,
რვეული,
კალამი,
მოსწავ-
ლის
რვეული
აქტიური კითხვა,
დასათაურება,
კითხვის დასმა,
პერსონაჟების
 შედარება
















ზმნის კატეგო-
რიების ამოცნობაზე
მუშაობა
ქართ. VI- მოსწავლეს აქვს ინფორმაციის მიღებისა და გადაცემის აუცილებელი უნარჩვევები. მოსწავლეს აქვს მხატვრული ტექსტის გააზრებისათვის არსებითი მნიშვნელობის მქონე დეტალების შეფასების უნარი. მოსწავლეს შეუძლია მართებულად წარმართოს საკუთარი სამეტყველო ქცევა მიზნისა და კონტექსტის შესაბამისად. მოსმენით განასხვავებს სხვადასხვა ტიპის ტექსტებს ენობრივ-გრამატიკული სტრუქტურის მიხედვით. მონაწილეობს დისკუსიაში, იყენებს ჯგუფურ და ინდივიდუალურ სტრატეგიებს. მოსწავლეს შეუძლია წაუკითხოს მსმენელს ტექსტი. აანალიზებს სხვადასხვა სახის მხატვრულ და არამხატვრულ ტექსტებს. მოსწავლეს შეუძლია დამოუკიდებლად წაიკითხოს სხვადასხვა ტიპისა და ნაირგვარი შინაარსის ტექსტები. ავლებს პარალელს ლიტერატურულ ნაწარმოებებს შორის ჟანრის, თემისა და პრობლემატიკის მიხედვით. გამოთქვამს საკუთარ მოსაზრებებს ლიტერატურული ტექსტის სიუჟეტში განვითარებული მოვლენების შესახებ. მოსწავლეს შეუძლია  სხვადასხვა ტიპის ტექსტების ენობრივ თავისებურებებზე დაკვირვება და მსჯელობა. აქვს მულტიმედია ტექსტებზე მუშაობის საწყისი უნარები. შესახებ.მოსწავლეს შეუძლია კითხვის სხვადასხვა სტრატეგიის მიზნობრივად გამოყენება. აქვს მხატვრული წარმოსახვის უნარი. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის მიზნობრივი ტექსტის შექმნა.
კითხვა
 თხრობა
 საშინაო
 დავალება.
განმსა-
ზღვრელი
შეფასება.
მასწავლე-
ბლის
დაკვირვება.

63
ჩირიკი და ჩიკოტელა- ლეონიძე
64
გებრალებოდეს, ნუ
ჰრისხავ- ილია
65
ენის სამყარო
66




9
დრო და ზმნის ფორმები



შემაჯამებელი  სამუშაო
67
ზმნისწინის 3 ძირითადი ფორმა
68
ზმნის ასპექტი
69
ქცევა



ს.ს.ი.პ.   ილია  ჭავჭავაძის  სახელობის   საჩხერის  N2  საჯარო  სკოლა

VIII  კლასის
თემატური     გეგმა

                                                                                მასწავლებელი:  თამილა   ხარშილაძე
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
დამტკიცებულია ------------------2017–2018სასწ.წელი
კათედრის გამგე:  თამილა  ხარშილაძე

#
საათების რ-ბა
ჩატარების დრო
რესურსები
აქტივობები და მეთოდები
მიზნები
მოსალოდნელი შედეგები
შეფასება
1
ა) რა ვიცით ლიტერატურის შესახებ? ( განვლილი მასალის გამეორება :პროზაული და პოეტური ტექსტების არსებითი ნიშნების შეხსენება;თვითშეფასების ტაბულის  შევსება.)         
ბ)  მე ვარ ადამიანი                    
      
ნიკო ლორთქიფანიძე:,,დადიანის ასული და მათხოვარი’’.გრამატიკა:ფერების აღმნიშვნელი ლექსიკა;ვითარებითი ბრუნვის დაბოლოება;
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
გაკვეთილი-სემინარი; დისკუსია;მსჯელობა,კითხვების დასმა,თავისუფალი წერა;
გამოუმუშაოს წერითი და ზეპირი მეტყველების კულტურა;

VIII-1,5,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
·         5.მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
  • მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. ადიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
2
 რას ნიშნავს ადამიანად ყოფნა? 
  ვაჟა-ფშაველა:,,რამ შემქმნა ადამიანად’’              
ნოდარ დუმბაძე ,,კორიდა“
კუთხურიფორმები;სხვათა სიტყვის მართლწერა;საკუთარ სახელთა წოდებითი.
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა;
მსჯელობის უნარის განვითარება

VIII-1,5,9,10,11,12
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
ზეპირი პრეზენტაცია;
3
ბალადა ადამიანურ თანაგრძნობაზე-ანუ როგორ იქმნება ხალხური სიტყვიერების ნიმუშები      
  ხალხური,,ლექსი ვეფხვისა და მოყმისა’’; გიორგი ჯაფარიძე:,,ვეფხვისა და მოყმის მითოსური სამყარო’’.
გრამატიკა:დიალექტური ლექსიკა;
სამეცნიერო სტატიის ფრაგმენტების გაცნობა,საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროებზე დაყრდნობით
5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მსგავსი საინფორმაციო ტექსტის შექმნა წყაროებზე დაყრდნობით;

VIII – 1,5,9,10,11,13
1.მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.




ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
4
 პირისპირ
რევაზ ინანიშვილი,,წიგნი’’;
,,პატარა ბიჭი გოლგოთაზე“
გრამატიკული მასალა;წინა ვითარების სახელები; სხვათა სიტყვა, ო- ხმოვნის შემცველი ფუძეები.
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა. ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა


5 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ნოველის მახასიათებლების გაცნობა;ნოველის ტიპის ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

კითხვა,თხრობა
საშინაო დავალება
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




5
 რატომ უნდა ვიკითხოთ კლასიკოსები?
ჰენრი დევიდ ტორო:,,კითხვა’’  
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;დამარწმუნებელი ტექსტის შექმნა
გრამატიკა: მწიგნობრული ლექსიკა;
2საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ესეს ტიპის ტექსტისა და დარწმუნების ტექნიკის გაცნობა;
VIII-1,3,5,6,10,11,12,13
კითხვა,თხრობა საშინაო დავალება
6
ნიკოლოზ ბარათაშვილი,,ფიქრნი მტკვრის პირას’’;
ილია ჭავჭავაძე ნაწყვეტები პოემიდან ,,აჩრდილი“, ,,ქართვლის დედას“გრამატიკა:ზმნის დრო,პოეზია და არქაიზმები;
7საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
კლასიკურ თხზულებაში დასმული პრობლემის დაკავშირება თანამედროვეობასთან; ესეს შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13


მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

ზეპირი პრეზენტაცია;
7
დავით კლდიაშვილი,,დარისპანის გასაჭირი“
ფრაზეოლოგიზმის შინაარსის გაცნობა.ფუძემონაცვლე ზმნების გაცნობა
8 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
დიალოგისა და მონოლოგის მხატვრული დანისნულების გაცნობა,ზეპირი მეტყველების ტექნიკის დახვეწაზე მუშაობა(მკითხველის თეატრი)
VIII – 1,5,9,10,11,13
1.
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
·         მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

კითხვა,თხრობა

8
შემაჯამებელი სამუშაო

1საათი

რვეული,კალამი.
;



9
როგორ სწავლობდა მწერალი ადამიანის სიყვარულს
დავით კლდიაშვილი,,ჩემი ცხოვრების გზაზე „;გრამატიკა:საკუთარი სახელები,ზმნისწინთა არაძირითადი ფუნქციები.უცხო ენის გავლენა,კალკი
6 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ავტობიოგრაფიული ნაწარმოების კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;ბიოგრაფიული ნარკვევის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
10
ნაცნობი ადგილები
მ.ჩიტიშვილი ,,ქართლი’’;ანა კალანდაძე,,ლაჰილზე ისევ“,’’;შოთა ნიშნიაბიძე,,აფხაზური კანტატა’’; არჩილ სულაკაური,,მამული“; სიმონ ჩიქოვანი-,,თბილისის თოვლი“;გალაკტიონ ტაბიძე,,წამყე ბეთანიისაკენ“;შინდისის ჭადრებს“ოთარ ჭილაძე-,,ყინწვისი“;მურმან ლებანიძე-,,ოდესმე დიდი ყოფილა საქართველო“.
გეოგრაფიული სახელები,ზმნის დრო,სასვენი ნიშნების ხმარების წესები.

12 საათი

სახელმძღვანელო

მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ერთ თემაზე შექმნილი ლექსების შედარება;ინტონაციის და ალუზიის ცნებები;ვარჯიში მხატვრულ კითხვაში;
VIII-1,2,5,6,7,8,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
•           მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
•           საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
2.
  • მოსწავლეს შეუძლია ორატორის გამოსვლის მოსმენა და მისი შეფასება საკომუნიკაციო ამოცანისა და აუდიტორიის გათვალისწინებით.
  • ისმენს და კრიტიკულად აფასებს, რამდენად შეესაბამება მოსაუბრის მიერ გამოყენებული ენობრივ - სტილური საშუალებები მსჯელობისას გადმოცემულ შეფასებებს, დამოკიდებულებებსა და დასკვნებს.
5.
  • მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.




11
შემაჯამებელი სამუშაო

1 საათი

რვეული,კალამი.




12
ნაწერი რჩება უკუნისამდე
 ზურაბ ჭუმბურიძე,,ქართული ხელნაწერების კვალდაკვალ’’გრამატიკა:ჩართულის ფუნქცია სამეცნიერო ტექსტში;ხელნაწერებთან დაკავშირებული ლექსიკა,საკვანძო ფრაზა ტექსტში
7 საათი




სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.



მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
სამეცნიერო-პოპულარული ტექსტის კითხვის სტრატეგიის გაცნობა;საინფორმაციო ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.

ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
13
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




14
შოთა რუსთაველის,,ვეფხისტყაოსანი’’(ნაწყვეტები) 
ირაკლი აბაშიძე ,,ხმა კატამონთან“. გრამატიკა:არქაული მრავლობითის ფორმები;სტატიკური ზმნა

7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.

ტექსტში არსებულ დეტალებზე დაკვირვება;ტექსტისა და მასზე შექმნილ ილუსტრაციების შედარება,
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემა
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია;
15
საიდან მოდის სილამაზე?
გიორგი ლეონიძე-,,მარიტა“.რთულ სიტყვათა წარმოება მწერლის ენაში,,,ნა-„თავსართით ნაწარმოები მიმღეობები, პირის ნიშანთა მართლწერა.
8 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ლირიკულ გადახვევაზე დაკვირვება მოთხრობაში;აღწერის ტიპის ტექსტის შექმნა
VIII-1,5,9,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
კითხვა,თხრობა

16
როგორ იქმნება მხატვრული ნაწარმოები. მიხეილ ჯავახიშვილი,,ეშმაკის ქვა’’გრამატიკა:ხმარებიდან გასული სიტყვები;
10 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ნაწარმოების შექმნის,წერის პროცესის გააზრება;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
  • მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
  • მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
  • მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ
  • ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
  • მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

17
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




18
ლიტერატურული პარალელი
ვაჟა-ფშაველა,,ამოდის ნათდება“
დიალექტური ლექსიკა
2საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ორი ნაწარმოების შედარება-შეპირისპირება
VIII-1,5,9,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
  • მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.

13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

19
როგორ იქცა ნამდვილი ამბავი ნოველის სიუჟეტად
რ.ინანიშვილი,,ფრთხებიან ყვავები დამბაჩის ხმაზე’’? 
რეზო ჭეიშვილი -,,ლურჯი ფრინველი“ გრამატიკა:რთული სიტყვები,ზედსართავ სახელთა მხატვრული დანიშნულება;წოდების გამომხატველი სახელის ბრუნება მსაზღვრელის სახით,
7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,სემინარი,მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
მხატვრული გამონაგონის ფუნქციაზე დაკვირვება;მოთხრობის შექმნა მოცემულ დიალოგებზე დაყრდნობით;
VIII-1,5,7,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
7.
მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
  • ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. აუდიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

20
ილია და აკაკი პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების შესახებ
ილია ჭავწავაზე -,,პოეტი“,-,,ელეგია“, ,,ჩემო კალამო“,-
აკაკი წერეთელი-,,პოეტი“,,,ხატის წინ“,-ვაჟა-ფშაველა ,,დამსეტყვე ცაო“,,,ნიჭიერი მწერალი“.               
გრამატიკა ობიექტური პირის ნიშანთა მართლწერა
10 საათი












სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
ერთ თემაზე შექმნილი ნაწარმოებების შედარება;პუბლიცისტურ თხზულებაზე  მუშაობა;ელეგიის ჟანრის გაცნობა;ესეს დაწერა მოცემულ თემაზე;
VIII-1,5,6,7,8,9,10,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვი
კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

21
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

,რვეული,კალამი.




22
სიბრძნის გაკვეთილები
სახარების იგავები
დამარხული ტალანტი და უძღები ძის იგავი. გრამატიკა:ძველი ქართული ენის ზოგიერთი თავისებურებანი;
8 საათი

სახელმძღვანელო
მსჯელობა;ძიებითი კითხვის სტრატეგია;
სახარების იგავების გაცნობა;ალეგორიის ჟანრის შემოტანა;მსგავსი ტიპის ტექსტის შექმნა;
VIII-1,5,9,10,11,12,13
VIII – 1,5,9,10,11,13
1.
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთართამოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. ადიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.


კითხვა,თხრობა,პრეზენტაცია

23
რაც მტრობას დაუნგრევია
ნოდარ დუმბაზე ,,ბოშები“, ;გრამატიკა:ურთიერთსაპირისპირო დამოკიდებულების გამომხატველი ზმნები;
7 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა
იუმორისტულითხრობის ხერხების გაცნობა და გამოყენება;
VIII-1,,5,,9,10,11,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
  • მოსწავლე
  • შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
10. პრობლემური თემის შესახებ თხზავს მხატვრულ ტექსტს.
11. ადიტორიის ასაკისა და ცოდნის დონის გათვალისწინებით აფორმებს ტექსტს.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

მსჯელობაში მონაწილეობა;
წერილობითი დავალებები;
24
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




25
ისტორიული მოთხრობა
აკაკი წერეთელი,, ბაში-აჩუკი“;
ილია ჭავჭავაძე ,,ერი და ისტორია“
20 საათი

სახელმძღვანელოდაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.
მინი-ლექცია,მსჯელობა.დაკვირვება ,თუ როგორ ერწყმის ერთმანეტს ნაწარმოებში ისტორიული სინამდვილე და მხატვრული გამონაგონი.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და ისტორია
.დაფიქრება პრობლემაზე : ერი და ისტორია
VIII-1,5,6,7,8,9,12,13
მოსწავლეს შეუძლია კონკრეტულ საკითხებზე მსჯელობის მოსმენა და საკუთარი თვალსაზრისის წარმოდგენა აუდიტორიის წინაშე.
მსჯელობს და გამოაქვს ადეკვატური დასკვნა
საკუთარი მოსაზრების გასამყარებლად იყენებს ციტატებს.
5.                                       
მოსწავლე ამოიცნობს და განსაზღვრავს პრობლემურ საკითხებს წაკითხულ ტექსტში
მოსწავლეს შეძლია გაანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანს და აუდიტორიასთან.
6. მოსწავლეს შეუძლია გააანალიზოს ტექსტის შესაბამისობა კონკრეტულ მიზანსა და აუდიტორიასთან.
ამოიცნობს ავტორისეულ მიზანს და მისი გათვალისწინებით მსჯელობს პერსონაჟთა დახასიათების ხერხებზე.
7.
მოსწავლეს შეუძლია ნაწარმოების მნიშვნელოვანი ასპექტების გააანალიზება.
მიმოიხილავს ნაწარმოებში აღწერილ ადგილს, დროს, ახასიათებს სოციალურ - კულტურულ გარემოს.
8.
მოსწავლეს შეუძლია მხატვრული ხერხებისა და ენობრივი მახასიათებლების ცოდნის გამოყენება ტექსტების გასააანალიზებლად.
ამოიცნობს ავტორის მიერ მიზნობრივად გამოყენებულ სპეციფიკურ ლექსიკას     ( არქაიზმებს, დიალექტურ ფორმებს, ნეოლოგიზმებს )
9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება.
13. მოსწავლეს შეუძლია წერის სტრატეგიების გამოყენება ნაწერის ეფექტური ორგანიზებისთვის.

26
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი

რვეული,კალამი.




27
შემაჯამებელი სამუშაო
1 საათი


რვეული,კალამი.




დარჩენილი სარეზერვო  18  საათი დაეთმობა გამეორებას                                                                                                   





Comments

Popular posts from this blog

წრეები

სასწავლო პროექტების გეგმები და პრეზენტაციები